Otel yöneticisi, oteldeki eksiklerin giderilmesinin büyük bir maliyet gerektirdiğini açıkladı. Yapılan çalışmalar sonucunda otelin standartlarını yükseltmek için ciddi miktarda para harcamak zorunda kaldıklarını belirten yönetici, müşteri memnuniyetini artırmak adına bu adımların gerekli olduğunu vurguladı.
Eksiklerin giderilmesiyle birlikte otelin misafirlerine daha iyi bir konaklama deneyimi sunmayı hedeflediklerini söyleyen yönetici, bu doğrultuda yapılan yatırımların otelin itibarını artırdığını ifade etti. Otelin kalitesini ve hizmet standartlarını yükseltmek için sürekli olarak iyileştirme çalışmaları yaptıklarını belirten yönetici, müşterilerin beklentilerini en iyi şekilde karşılamak için ellerinden geleni yaptıklarını dile getirdi.
Buna rağmen, eksiklerin giderilmesinin yanı sıra sürekli olarak müşteri memnuniyetini artırmak için de çaba harcadıklarını belirten yönetici, mevcut müşterilerin yanı sıra yeni müşteri kazanmak için de farklı stratejiler geliştirdiklerini söyledi. Otelin rekabetçi bir pazarda faaliyet gösterdiğini ve bu nedenle sürekli olarak kendilerini yenilemeleri gerektiğini belirten yönetici, sektördeki değişimlere ayak uydurabilmek için sürekli olarak gelişmelere açık olduklarını vurguladı.